سرخط خبرها
رئیس کالج دانشگاه فردوسی مشهد:

آزمون TELP به‌صورت حضوری برگزار می‌شود | تمام دوره‌های کالج، مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۳۴۵۱۶
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
آزمون TELP به‌صورت حضوری برگزار می‌شود | تمام دوره‌های کالج، مجازی برگزار می‌شود
رئیس کالج دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری آزمون بین‌المللی TELP به‌صورت حضوری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مجید میرزاوزیری با اعلام این خبر گفت: جدا از شرایط بحرانی حاکم بر کشور به‌علت اوج‌گرفتن کرونا، آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند TELP به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم به‌صورت مجازی آن را برگزار کنیم و دانشجویان متقاضی دفاع از رساله که به کسب نمره زبان احتیاج دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به آزمون صبح امروز، چهارشنبه ۲۵ تیرماه گفت: این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است و در آینده نیز بنا به تقاضای داوطلبان در فواصل مشخص برگزار خواهد شد.

استاد ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد به سایر آزمون‌ها و دوره‌های آموزشی کالج این دانشگاه اشاره و تأکید کرد: به‌جز امتحان زبان، تمام فعالیت‌های آموزشی و دوره‌های فرعی کالج به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و تا پایدارشدن وضعیت ویروس کرونا، کلاس حضوری نخواهیم داشت.

میرزاوزیری با اشاره به برگزاری آزمون جامع دکتری به‌صورت آنلاین گفت: این اتفاق براساس تصمیم شورای آموزشی دانشگاه گرفته شده است، اما بسیاری از دانشجویان دکترای تخصصی ضمن درک شرایط به وجود آمده، رضایتی از آزمون آنلاین ندارند و خواهان برگزاری حضوری این امتحان هستند. اما با شرایط فعلی امکان برگزاری حضوری را نخواهیم داشت.

رئیس کالج دانشگاه فردوسی مشهد درباره وضعیت جاماندگان از آزمون زبان TELP گفت: دانشجویانی که ثبت‌نام کرده باشند و به‌علت بحران کرونا از حضور در موعد مقرر برگزاری امتحان خود امتناع کرده باشند، می‌توانند دوباره و بدون پرداخت وجه امتحان دهند و اگر هم نخواهند در این آزمون شرکت کنند، وجه آنان بازگردانده خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->